vineri, 14 octombrie 2011

Bancuri


Ce s-a intamplat? 
- Pai m-a intrebat profesorul “Cat fac 3 x 2?” si eu am spus “6″.  - Pai e corect! - Stiu, dupa care m-a intrebat: “Cat fac 2 x 3?”
- Si care ..... mea e diferenta? 
- Asta am spus si eu…
********..................*********
Un politist vine-ntr-o zi acasa cu un televizor ultimul racnet.   - De unde ai televizor? intreaba sotia.   - L-am castigat la un concurs organizat de politie. - Ce fel de concurs?  - De matematica. - Si ce v-au dat de facut?   - "Cat fac 5×5?" Iar eu, cu 17, am iesit pe locul trei.
 ********..................********

Cit face 2:2? Scor egal domnule profesor.
  
 ********..................********
 Profesorul : - De ce mai intai vedem fulgerul, apoi auzim tunetul ?    Elevul : - Pentru ca ochii se gasesc inaintea urechilor.
 ********..................********
Un copil vine acasa de la scoala si ii zice tatalui: - Tati, poti sa iti scrii numele foarte repede?  - Da, sigur!  - Dar cu ochii inchisi si deodata si foarte repede ?  - Da, normal!   - Atunci ia te rog hartia asta si semneaza!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu